Vårt uppdrag

Genomlysning av digital kundresa och marknadsdata med målsättning att identifiera minst tre förbättringsområden som sedan kan definieras till konkreta projekt. Desktop research och presentation i workshopformat.

Framgångs
faktorer

Komprimerat format

Genom att jobba “utifrån- in” kunde vi snabbt få fram insikter utan större insats från uppdragsgivaren. Slutsatsen blev över 60 punkter med olika förbättringsområden. Dessa initiativ kalibrerades sedan i dialog med kunden .

Kundupplevelsen

Genom att testa kundresan, från sökannonsering till köpflöde och unboxing, kunde vi identifiera förbättringsområden med direkt värdeskapande för kunden.

Benchmarks

Tillgång till ett brett utbud av data och material från uppdragsgivaren i kombination med djupare erfarenhet från den specifika marknaden gjorde att våra benchmarks effektiva och relevanta.

Tack team Omniarch för skarpa analyser med insikter vi från dag ett påbörjat åtgärder kring, för att skapa en bättre användarupplevelse och effektivare kanalmix! Bra värde och kul samarbete!

– Martin Smeding,
Director E-commerce

Träffa
oss!